wtorek, 17 lipca 2012

Lloret de mar !!

no cześć : ))
no już jutro wyjeżdżam , zbiórka o 8 rano i czym prędzej do Hiszpanii. Szczerze nawet się jeszcze nie zaczęłam pakować , ale co tam , przecież jeszcze mam tyle czasu , co nie ?
Mam nadzieje ,że dzięki temu wyjazdowi nie tylko odpocznę , ale też zaczerpnę wiele inspiracji i uzupełnię swoją szafę.
 Hotel podobno daje rade , ze zdjęć wynika ,że pokoje są całkiem niczego sobie. Mi się podoba , nowocześnie i zadbanie ; )
Wieczory zapewne będziemy spędzać w klubach , mniemam , że postawimy na Tropisca. A rano poświęcę się plażowaniu .
 Zmartwiła mnie tylko jedna wiadomość, że nie trafiłam na troszkę lepszy termin , bo ominie mnie spotkanie AFROJACKA w Tropicsie (18,31 lipca) , ale pojadę jak będzie Polsce ; ))))
 No to , to tyle na razie . Do zobaczenia 30 lipca ; )) Bawcie się i udanych wakacji ! 
xoxo










3 komentarze:

  1. Tobie też udanych wakacji! ja niestety kojarzę Lloret de Mar wyłącznie z Pamiętników z Wakacji ;)
    PS. Pierwsza obserwatorka wita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha zgadzam się chyba każdy z Nas kojarzy Lloret tylko z jednym ; ) ale mimo wszystko dobre miejsce , aby się wyszaleć : DDD
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Bardzo dobre miejsce żeby się wyszaleć :) Byłam tam rok temu. POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń