niedziela, 11 listopada 2012

diamonds

Długo się zbierałam do tej stylizacji i myślałam ,że przede wszystkim wyjdzie w innej scenerii i ,że zdjęcia będą wykonane o w miarę wczesnej godzinie . No , ale niestety , dużo obowiązków i jest jak jest ;))
Długą czarną spódnice ze srebrną poświatą połączyłam z granatowym , brokatowym sweterkiem i ramoneską ! Jak ja uwielbiam błyszczące rzeczy ! 
xoxox :*:*  miłego weekendu :**








sweterek-h&m
spódnica maxi-mango
ramoneska-top secret
koturny-tutaj
naszyjnik-NY
torebka-reserved

5 komentarzy:

  1. genialny zestaw:) świetna maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba,śliczna spódnica i całość :)) pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała jest ta spódnica! naprawdę! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia !! super blog , bede zagladała częsciej , obserwuje !! pozdrawiam i zaraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń